شناسه محصول:

کیف اسکیت مثلثی

ویژگی‌ها

کیف اسکیت مثلثی دارای محفظه جداگانه برای گذاشتن کلاه در جایی که تهویه بهتری دارد و از نظر بهداشت بسیار مناسب است.

ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه
ارسال رایگان خرید بالای 2 میلیون تومان

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی شهر اسکیت.

550,000 تومان

- +

تحویل اکسپرس

7 روز گارانتی بازگشت وجه

پشتیبانی همیشگی

محصولات اصل

توضیحات

خرید کیف اسکیت مثلثی

کیف اسکیت مثلثی همانطور که از نامش پیداست به کیف های مخصوص اسکیت گفته می شود که به صورت اختصاصی برای اسکیت طراحی و ساخته شده است. کیف های اسکیت مثلثی معمولا در ایران و توسط چند تولیدی با کیفیت های متفاوت تولید می شود و کمتر از نوع کیف ها به صورت اورجینال وجود دارد که البته علت آن این است که قیمت کیف های اورجینال اسکیت خیلی گران است و صرفه اقتصادی با توجه به کیفیت آن وجود ندارد، به این معنی که معمولا کیف های تولید ایران از نظر کیفیت کیفیت بسیار قابل قبول و قیمت پایینی دارند.

جنس کیف های مثلثی اسکیت

این کیف ها با توجه به قیمت از پارچه یا برزنت تولید می شوند که بخش احاطه کننده کیف را در بر می گیرد. این کیف ها دارای 2 زیپ و دو محفظه جدا هستند که یکی از زیپ ها برای قرار دادن کلاه اسکیت است و بخش زیادی از محیط آن را پارچه توری شکل تشکیل داده است که باعث تهویه بهتر کلاه اسکیت بعد از استفاده اسکیت سوار دارد و همچنین جدا کردن این بخش باعث شده از نظر بهداشتی کلاه اسکیت در کنار بقیه اقلام و لوازم ایمنی همراه اسکیت و کفش اسکیت قرار نگیرد.

محفظه مخصوص اسکیت و لوازم همراه

این بخش به نسبت بخش کلاه اسکیت بسیار بزرگتر است و در قسمت کف آن یک کفپوش ضخیم پلاستیکی قرار دارد که چرخ های اسکیت به بخش زیرین کیف اسیب وارد نکنند و طول عمر کیف اسکیت طولانی تر شود. نحوه ی گذاشتن لوازم ایمنی و اسکیت در این بخش به این صورت است که اول اسکیت ها را به صورت کامل می بایست ببندید؛ یعنی چفت ها و ضامن های ساق و مچ اسکیت را کامل ببندید و سپس به صورت جفت در کنار هم درون کیف قرار دهید. سپس لوازم ایمنی اسکیت را به صورت جدا جدا در قسمت خالی کیف که بخش رویه کفش اسکیت هست قرار دهید و در نهایت شلوارک محافظ اسکیت را می توانید در این قسمت قرار دهید. البته توجه داشته باشید در میان انواع مدل های کیف های اسکیت مثلثی بعضی با ظرفیت بالا هستند که معمولا قیمت بالاتری دارند و بعضی ظرفیت پایین که شلوارک اسکیت یا به سختی وارد کیف می شوند یا اصلا جا نمی شوند.

 نتیجه گیری

کیف اسکیت مثلثی مدل پفکی داری دو محفظه جدا که برای قرار گیری کلاه اسکیت و اسکیت و اقلام همراه است و همچنین کفپوش مخصوص برای فرم گیری بهتر کیف و استحکام و طول عمر بیشتر اسکیت است همچنین کیف اسکیت مثلثی پفکی تولیدی عطرگیر یک کاور بسیار مقاوم و محکم به صورتی چسبی دارد که با پوشاندن زیپ ها ظاهر بسیار شکیل تری به کیف می دهند همچنین بند بسیار بلند که قابلیت تنظیم دارد که می توانید به صورت دستی یا اویز روی شانه استفاده شود.

5/5 - (3 امتیاز)

توضیحات تکمیلی

وزن 0500 کیلوگرم
ابعاد 40 × 10 × 40 سانتیمتر

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کیف اسکیت پفکی رولربلید
کیف اسکیت مثلثی

موجود در انبار

- +
This is a test site
Build with Digits